Etäjohtamisen ja viestinnän blogi
Myynnin johtamisen ja asiakaskohtaamisten kirjallisuutta suomeksi
Gertd, B. (2018). Digiajan asiakaskokemus. Opi kansainvälisiltä huipuilta. Alma Talent.
Kenner, K. & Leino, S. (2020) #Myyntikirja. Menesty uuden ajan B2B myynnissä. Alma Talent.
Korkeakoski, K. (2023). Huomisen asiakas, Helsingin Seudun Kauppakamari.
Hänti, S., Kairisto-Mertanen, L. & Kock, H. (2016). Oivaltava myyntityö. Edita.
Saarijärvi, H. & Puustinen, P. (2020). Strategiana asiakaskokemus. Miksi, mitä, miten? Docento.
Ropponen, J. (2020). MIljoonamyyjä. Näin voitat isoja diilejä (kerta toisensa jälkeen).
Myynnin kansainvälistä kirjallisuutta
Dixon, M. & Adamson, B. (2011). The challenger sale. Taking control of the customer conversation.
Guenzi, P. & Geiger, S. (2011). Sales management: A multinational perspective.
McDonald, M. & Rogers, B. (2017) Malcolm McDonald on Key Account Management Kogan Page: London.
Tieteellisiä lehtiä, joista löytyy myynnin tutkimusta
Journal of Personal Selling and Sales Management
Industrial Marketing Management
Journal of Marketing
Journal of Marketing Research
Marketing Science
Journal of Academy of Marketing Science
Journal of Marketing Research
Journal of Business Research
Journal of World Business