Myynnin ja asiakaskohtaamisten kirjallisuutta

Myyntipodeja

#myyntipodi, Kert Kenner ja Sani Leino vieraineen
myyntiradio, Jussi Rissanen vieraineen

Myynnin ja asiakaskohtaamisten kirjallisuutta suomeksi

Gertd, B. (2018). Digiajan asiakaskokemus. Opi kansainvälisiltä huipuilta. Alma Talent. 

Kenner, K. & Leino, S. (2020) #Myyntikirja. Menesty uuden ajan B2B myynnissä. Alma Talent.

Hänti, S., Kairisto-Mertanen, L. & Kock, H. (2016). Oivaltava myyntityö. Edita.  

Saarijärvi, H. & Puustinen, P. (2020).  Strategiana asiakaskokemus. Miksi, mitä, miten? Docento.

Ropponen, J. (2020). MIljoonamyyjä. Näin voitat isoja diilejä (kerta toisensa jälkeen).

Yli-Pietilä, M. & Tani. M. (2020). Vuorovaikutusmyynti. Digiajan ketterä myyntimenetelmä. Books on Demand.  

Myynnin kansainvälistä kirjallisuutta 

Brett, J. M. (2014). Negotiating globally: How to negotiate deals, resolve disputes and make decisions across cultural boundaries. Wiley. 

Dixon, M. & Adamson, B. (2011). The challenger sale. Taking control of the customer conversation. 

Guenzi, P. & Geiger, S. (2011). Sales management: A multinational perspective

Ingram, T. N., LaForge, R. W., Avila, R. A., Schwepker, C. H. & Williams, M. R. (2020). Sales management: Analysis and decision making. Routledge. 

Jobber, D., Lancaster, G. & Le Meunier-Fitzhugh, K. L. (2019). Selling and sales management. Pearson. 

Lyly-Yrjänäinen, J., Mahlamäki, T., Rintamäki, T., Saarijärvi, H. & Tiitola, V. (2018). Sales in technology-driven industries. Technology Industries of Finland: Helsinki. 

McDonald, M. & Rogers, B. (2017) Malcolm McDonald on Key Account Management Kogan Page: London.

Usunier, J.-C. (2019). Intercultural business negotiations: Deal-making or relationship building. Routledge.

Tieteellisiä lehtiä, joista löytyy myynnin tutkimusta

Journal of Personal Selling and Sales Management
Industrial Marketing Management
Journal of Marketing
Journal of Marketing Research
Marketing Science
Journal of Academy of Marketing Science
Journal of Marketing Research
Journal of Business Research
Journal of World Business

Powered by Aava 3